Wij hebben er vertrouwen in… Alvast veel succes met de eindtoets groep 8!

Alle leerlingen in groep 8 in Nederland maken dit jaar wederom de Centrale Eindtoets in april, zo ook bij de Wereldschool.

Wij maken gebruik van de eindtoets ROUTE8. Deze toets kan digitaal worden afgenomen en duurt ongeveer 2 tot 3 uur. Ideaal voor onze leerlingen over de hele wereld en de ouder ontvangt een goed en duidelijk advies richting het voortgezet onderwijs. De leerling maakt diverse onderdelen op de gebieden taal, rekenen en functioneren. Kijk voor meer info over de toets op Route8.nl.

De leerlingen in groep 8 bij de Wereldschool die naast Nederlands ook rekenen en andere vakken volgen, maken deze toets in april. Deze wordt gratis aangeboden en de ouders krijgen vanzelf bericht.

De leerlingen die enkel Nederlands volgen kunnen zelf kiezen of ze de toets willen maken. De Wereldschool biedt deze mogelijkheid aan, maar is niet verplicht.

In de komende weken zullen al onze groep 8 leerlingen benaderd worden.

Wij wensen alle leerlingen alvast veel succes met de eindtoets, wij zijn er zeker van dat er ook dit jaar weer mooie resultaten behaald zullen worden!

Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht? Neem dan gerust contact met ons op via info@wereldschool.nl of 0320-229927