Bereid uw kinderen voor op de taal

Vorige week hebben wij u vijf tips gegeven voor de voorbereiding op vertrek voor uw kinderen. Eén van de tips was: bereid uw kinderen voor op de taal.

De Wereldschool kan u helpen met deze voorbereiding. Wij bieden bijvoorbeeld de volgende taalcursussen aan:

• De thuiscursus “Ga op stap met” waarmee u zelf met uw kind (7-12 jaar) aan de slag kan gaan. U kunt kiezen uit de talen Engels, Duits, Frans en Spaans. In totaal duur de cursus – afhankelijk van het lestempo – twee tot 3 maanden.
  • Taaltraining in samenwerking met taleninstituut Bontalen. Een taaltraining wordt verzorgd door een docent bij u thuis. Deze taaltraining is intensiever en bedoeld voor mensen die helemaal nog niet bekend zijn met de taal of omdat er een instapniveau voor een internationale of lokale school moet worden bereikt.

Meer informatie over de taalcursussen of direct bestellen? Klik dan hier.

Vragen? Neem dan gerust contact op met de Wereldschool via info@wereldschool.nl of 0320-229927.