De raar, maar waar, quiz!

Maak kans op een leuke prijs met de Raar, maar waar quiz!

Op 7 oktober begint in Nederland de kinderboekenweek. Dit jaar is het thema: raar, maar waar! Alles staat in het kader van natuur, techniek en wetenschap. Ook de Wereldschool zal aandacht besteden aan de kinderboekenweek en aan deze 3 thema’s.

Vanaf 7 oktober zal er elke dag op Facebook een vraag worden gesteld bijvoorbeeld: alleen de vrouwelijke mug steekt! Is dit waar of onwaar? Als je het antwoord niet weet, wees dan gerust, want elke dag zullen we met het verlossende antwoord komen.

Probeer dit goed te onthouden, want tegen het einde van de kinderboekenweek zullen wij kijken of jullie echt goed hebben opgelet. Door middel van een kleine quiz zullen wij kijken hoe goed jullie alles hebben onthouden. Wanneer je deze quiz goed en volledig maakt, maak je kans op een super leuke prijs!

Alvast een eerste weetje: wanneer je naar onze Facebook pagina gaat en deze liket, ben je er zeker van dat je geen enkel antwoord zal missen!