Leerlingen in beeld

De Wereldschool verzorgt onderwijs voor veel verschillende gezinnen met verschillende redenen voor een verblijf in een buitenland, voor korte of lange periode. De Wereldschool helpt voor ieder gezin het juiste programma samen te stellen voor het Nederlands onderwijs.

Om deze verschillende situaties in beeld te brengen, hebben wij een pagina op onze website ingericht waar ervaringen met de Wereldschool gedeeld kunnen worden. Naast het feit dat het leuk is om te lezen wie de leerlingen van de Wereldschool zijn, geeft het ook aan in welke situaties het allemaal mogelijk is.

Volgt uw kind het onderwijs via de Wereldschool? Schrijf ons dan een mooi verhaal over uw situatie, waarom u voor de Wereldschool gekozen heeft en wat uw ervaringen zijn.
Samen met een foto van uw gezin of kind en de woonomgeving maakt dit samen een sprekend item.

Als u wilt meedoen aan dit item, meldt u zich dan aan via info@wereldschool.nl onder vermelding van ‘Leerlingen in beeld’. U kunt direct uw verhaal sturen of eerst even contact opnemen.