Meld u aan voor de gratis voorlichting!

Gratis voorlichtingsbijeenkomst Wereldschool

Een keer per maand organiseert de Wereldschool een gratis voorlichtingsbijeenkomst. Op deze dag bieden wij u de kans een kijkje te nemen in alle lesmaterialen. Wij zullen u uitgebreid informeren over alle mogelijkheden. Heeft u vragen en wilt u uw situatie nader toelichten? Dan hebben wij alle tijd om dieper op uw situatie in te gaan en de mogelijkheden samen te bespreken.

Wij merken tevens dat ouders het als zeer prettig ervaren dat zij andere ouders, veelal met soortgelijke plannen, ontmoeten en daardoor verhalen en ideeën kunnen delen. Een uniek moment om gelijkgestemden te ontmoeten!

De eerstvolgende voorlichtingsbijeenkomst is 23-01-2016. Klik hier om u aan te melden of voor de andere data.

Komen de verschillende dagen voor u niet uit? Dan kunt u altijd contact opnemen om een andere dag en tijdstip in te plannen. Dit kan gewoon op een doordeweekse dag bij ons op kantoor. Bel 0320 – 229927 of mail naar info@wereldschool.nl om alvast een dag te prikken!