Klassikaal onderwijs mogelijk mede dankzij intensieve samenwerking!

klassikaal onderwijs buitenland

De Wereldschool verzorgt overal ter wereld erkend Nederlandstalig afstandsonderwijs passend bij het onderwijs in Nederland. Ons onderwijs staat bekend om de flexibiliteit, ruime keuze wat betreft programma-aanbod en werken met erkend lesmateriaal. Om alle leerlingen, ongeacht de situatie,  te voorzien van kwalitatief goed Nederlands onderwijs, is ons programma-aanbod sinds kort aangevuld met klassikaal onderwijs.

Nieuwe samenwerking en breder aanbod

Vanaf nu breidt de Wereldschool haar programma-aanbod uit met klassikaal onderwijs op negen locaties wereldwijd! Sinds 2019 is LanguageOne onderdeel van de IVIO-groep, waar de Wereldschool ook onderdeel van uitmaakt. De Wereldschool is blij met deze nieuwe versterking, want dit leidde dan ook tot nieuwe inzichten en de mogelijkheid om nauwer samen te werken. We kunnen daarom met trots mededelen dat de Wereldschool tegenwoordig een totaalaanbod biedt met online -, klassikaal-, en gecombineerd onderwijs.

Meer weten?

Kijk dan op onze website en vraag een adviesgesprek aan voor uitgebreid advies.