Tip een nieuw gezin

Ontvang €100 korting op je nieuwe aanmelding bij de Wereldschool!

Ontvang korting bij je inschrijving voor een nieuw leerjaar.

Tip een nieuw gezin

Hoe werkt het?

Je familie en vrienden net zo goed laten profiteren van ons onderwijs? Dat kan bij de Wereldschool. En niet alleen jij profiteert hiervan, maar ook het nieuwe gezin ontvangt korting bij het aanmelden van hun kinderen! Klik op onderstaande knop en vul het formulier in. Na afloop ontvang je de kortingscode om je kind(eren) aan te melden.

Laat anderen weten hoe je op een flexibele wijze het onderwijs regelt en aan de slag gaat, en ontvang €100 korting! Om in aanmerking te komen voor deze korting, dient het nieuwe gezin wel aangemeld te zijn voor het (afstands)onderwijs via de Wereldschool. Lees de voorwaarden goed door!

De voorwaarden

• Vul de gegevens in en verstuur het ingevulde PDF-bestand naar info@wereldschool.nl.  Wij nemen contact op met het nieuwe gezin en houden je op de hoogte.
  • Voor iedere aangebrachte klant ontvang je €100 korting.
  • De te ontvangen korting voor zowel jou als het nieuwe gezin wordt direct verrekend bij de nieuwe aanmelding.
  • Nadat een nieuw gezin zich dankzij jouw tip heeft aangemeld, ontvang jij de kortingscode om aan te melden.
  • De actie geldt niet voor leerlingen/gezinnen van organisaties waarmee een samenwerkingscontract is afgesloten.

Heb je vragen? Neem dan contact op.

Volgt je kind al het afstandsonderwijs via de Wereldschool? Bekijk dan de actie voor bestaande leerlingen.

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean malesuada molestie neque non lobortis.

Reviews

Ervaringen van onze leerlingen en ouders

We beginnen net aan groep 4, fijn om onze kinderen toch de Nederlandse basis met de vakken rekenen, schrijven en lezen mee te geen! Zo kunnen ze altijd instromen als we terugkeren in Nederland.
Blije familie Hartman in natuur geeft review
Familie Hartmans
We zijn net begonnen met Nederlandse les voor onze oudste zoon. Zowel hij, als wij, zijn zeer blij met de vooruitgang die hij boekt met zijn Nederlands.
moeder en dochter, glimlachend achter de laptop

Familie van den Brink