Tip een gezin en verdien €100 actie!

Ontvang €100 cashback bij inschrijving van een nieuw gezin!

Hoe werkt het?

Geld verdienen en tegelijkertijd je familie en vrienden net zo goed laten profiteren van ons onderwijs? Dit kan bij de Wereldschool. En niet alleen jij profiteert hiervan, maar ook het nieuwe gezin krijgt korting!

Deel de flexibiliteit van ons afstandsonderwijs met anderen en ontvang €100 cashback wanneer hun kinderen via jouw verwijzing ons onderwijs bij de Wereldschool starten. Raadpleeg zorgvuldig de voorwaarden.

De voorwaarden

• Vul de gegevens in en verstuur het ingevulde PDF-bestand naar info@wereldschool.nl. Wij nemen contact op met het nieuwe gezin en houden je op de hoogte.
  • Voor iedere aangebrachte klant ontvang je max. €100.
  • De te ontvangen korting voor het nieuwe gezin wordt direct verrekend bij de nieuwe inschrijving.
  • Nadat een nieuw gezin zich n.a.v. jouw tip heeft ingeschreven, ontvang jij het geldbedrag op je rekening.
  • De actie geldt niet voor leerlingen/gezinnen van organisaties waarmee een samenwerkingscontract is afgesloten.

Is je kind nog geen leerling bij de Wereldschool, maar heb je wel al contact met de onderwijsadviseur om binnenkort in te schrijven? Bekijk dan de tip actie voor ouders zonder inschrijving.

Veelgestelde vragen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean malesuada molestie neque non lobortis.