Vernieuwingen leerlingvolgsysteem

Met plezier willen wij jullie op de hoogte brengen van een vernieuwing bij de Wereldschool.

We zullen in september gaan werken met een nieuw leerlingvolgsysteem: OnderwijsOnline. Ons huidige leerlingvolgsysteem voldoet lang niet altijd meer aan de digitale eisen en looks van deze tijd. Helaas hebben we af en toe met storingen te maken. Dit is voor ons zelf onacceptabel en voor jullie als leerlingen erg vervelend. Dat mag ook niet langer.

Maar we zitten niet stil. Sinds afgelopen december zijn wij hard aan het werk met het uitdenken en inrichten van een nieuw systeem. En de lancering is bijna zover.

Het doel is dat alle aanmeldingen, communicatie en de voortgang gaat plaatsvinden binnen dit systeem. Vernieuwend, overzichtelijk en makkelijk toegankelijk!

We zullen jullie de komende weken steeds blijven informeren via mailings, nieuwsbrieven en via onze website.