Aan de slag met de nieuwe lesdeal Zwerfafval

lesdeal zwerfafval we sea waste

In eerdere blogs hebben jullie al kunnen lezen over de familie Kooijman, ook wel bekend als de We-Sea-Waste familie.
De familie Kooijman gaat de strijd aan tegen zwerfafval! Tijdens hun rondreis ruimen zij het zwerfafval op en laten ze mensen nadenken over wat zwerfafval voor de aarde, de natuur, de dieren en de mensen betekent.

Een missie die we als Wereldschool graag steunen en een probleem waar we onze leerlingen ook graag bewust van maken.
Daarom bieden wij een nieuwe lesdeal aan rondom het thema ‘Zwerfafval’ voor groep 4, 5 en 6 en andere geïnteresseerden.

Aan de slag met de lesdeal

Kun je ook niet wachten om met de lesdeal aan de slag te gaan? Klik dan op onderstaande buttons om de les te downloaden.

PDF-bestand Word-document

Feedback geven

We staan altijd open voor feedback. Deel je bevindingen via e-mail of met jouw docent!

Aankomende challenge!

Binnenkort komt er ook een leuke challenge rondom dit thema! Houd onze kanalen dus in de gaten en ga straks met ons een leuke uitdaging aan!

Volg, like en abonneer

Volg je ons nog niet op social media? Ga naar onze Facebookpagina, Instagram-account of LinkedIn-profiel en druk op ‘volgen’. Voor de leukste video’s bekijk dan ons YouTube-kanaal en klik op ‘abonneren’.

Meer weten over de We-Sea-Waste familie

De rondreis en het verhaal van de We-Sea-Waste familie kun je lezen op hun website.

Veel plezier bij het maken van de nieuwe les over zwerfaval!