Gratis naar de Emigratiebeurs 2024!

Dit komt aan bod:

Vele mensen dromen van verhuizen naar het buitenland, sommige volgen deze droom ook op. Hoe inspirerend is het om deze verhalen te horen? Om te ontdekken wat er allemaal bij een emigratie komt kijken? Op 6 en 7 april kan dat weer! De jaarlijkse Emigratiebeurs vindt weer plaats in Expo Houten (Utrecht). De Emigratiebeurs is de ontmoetingsplek voor emigranten, expats, werkzoekenden, ondernemers, studenten en pensionado’s. Lijkt het je nou leuk om hierbij te zijn? De Wereldschool mag gratis vrijkaarten weggeven voor de Emigratiebeurs.

De Wereldschool op de Emigratiebeurs

Onderwijs is een van de fundamenten voor een succesvolle integratie in een nieuw land. De Wereldschool biedt Nederlands onderwijs op afstand voor kinderen van 2,5 tot 18 jaar, waardoor zij overal ter wereld onderwijs van hoge kwaliteit kunnen volgen. Ben je nou benieuwd naar de verschillende pakketten? En kan je niet wachten tot 6 of 7 april? Bekijk ze hier op de site. Dit onderwijs zorgt niet alleen voor een stabiele basis tijdens het emigratieproces, maar biedt ook de mogelijkheid om in de toekomst zonder problemen terug te keren naar het Nederlandse onderwijssysteem.

Bij onze stand op de Emigratiebeurs kun je:

• In gesprek gaan met de onderwijsadviseurs over de mogelijkheden voor het Nederlands onderwijs over de grens;
  • Het interactieve verhuisdoe-boek ‘Me and My Big Move’ inzien en aanschaffen.

Ook geven wij op beide dagen lezingen. Meer informatie hierover vind je op de website van de Emigratiebeurs.

Heb je (het) Nederlands al ingepakt?

“Heb je (het) Nederlands al ingepakt?” is de campagneboodschap waarmee de Wereldschool ouders helpt herinneren aan de onschatbare waarde van het Nederlands. Dit niet alleen als communicatiemiddel, maar ook als een culturele en emotionele brug die kinderen verbindt met hun herkomst. Het regelmatig spreken, lezen en schrijven van de Nederlandse taal onderhoudt niet alleen de band met familie en vrienden in het thuisland, maar behoudt ook toegang tot de rijke Nederlandse cultuur, literatuur, geschiedenis en hoger onderwijs.

Gratis naar de Emigratiebeurs

Wij mogen dit jaar een gratis vrijkaarten weggeven voor de Emigratiebeurs. Ben jij nou altijd al nieuwsgierig geweest naar emigreren? Of zouden jullie ons nou graag een keer persoonlijk willen spreken? Dit is je kans! Om in aanmerking te komen voor de gratis kaarten, nodigen we je uit om deze link te bezoeken en je kaarten te bemachtigen.

Zien we je daar?

De Emigratiebeurs is meer dan een evenement; het is een stap naar een nieuw avontuur. Met de gratis vrijkaarten van de Wereldschool krijg je de unieke kans om je grondig voor te bereiden, geïnspireerd te raken en netwerken op te bouwen. Of je nu aan het begin staat van je emigratieproces of al verder bent, de Emigratiebeurs en de Wereldschool zijn er om je te ondersteunen bij elke stap.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten op de beurs en samen de mogelijkheden voor jouw kinderen en jouw gezin te verkennen. Bezoek de website voor meer informatie en om je aan te melden voor de gratis vrijkaarten.