Goed Nederlands onderwijs is van belang!

De Wereldschool valt formeel onder de Stichting Nederlands Onderwijs in het Buitenland. Zij richten scholen op in andere landen, tegenover het afstandonderwijs van de Wereldschool dat overal ter plaatse kan worden gevolgd en waarbij ook alle vakken mogelijk zijn.

Beiden onderstrepen het belang van goed Nederlands onderwijs waar ook ter wereld je verblijft. Om dit extra te benadrukken roept Karen Peters (directeur NOB) scholen, leerlingen, oud-leerlingen, ouders en ieder ander die een belang heeft bij goed Nederlands onderwijs in het buitenland op, om samen met ons te laten zien waarom Nederlands onderwijs in het buitenland van groot belang is, nu maar ook in de toekomst! Bekijk hier haar videoboodschap en verspreid dit onder ieder die je kent!

Hier kun je ook al het mooie verhaal van Maarten lezen. Heb je zelf ook een mooi, interessant of speciaal verhaal, laat het ons weten via info@wereldschool.nl.