Het is gezellig druk op het Online schoolplein

Het is inmiddels al gezellig druk op in de online community: ‘Nederlands onderwijs over de grens’ , de plek waar ouders elkaar op afstand kunnen ontmoeten. Er worden veel verhalen, ervaringen en foto’s met elkaar gedeeld, hartstikke leuk om te zien! Op dit moment staat de teller op 926 leden. Kom jij ook langs in de online community?

Deze Facebookgroep is in het leven geroepen omdat er bij veel ouders de behoefte bestond in contact te komen met andere ouders. Deze groep is echt bedoeld voor ouders. Het is op Facebook helaas niet mogelijk de kinderen toe te voegen. Dit heeft onder andere te maken met de leeftijdsgrens van 13 jaar. We zijn nog aan het kijken voor een alternatief waarbij ook de kinderen met elkaar in contact kunnen komen. Natuurlijk kan je zelf de kinderen met elkaar in contact brengen. Wissel gerust contactgegevens met elkaar uit om te Skypen, Facetimen, e-mailen et cetera! Doe dit wel in een privébericht, alles in de groep is namelijk openbaar.

Je kan zelf ook heel simpel mensen uitnodigen, per mail of wanneer ze in je vriendengroep van Facebook staan. Deze optie tref je aan de linkerkant van de pagina. Iedere ouder is van harte welkom!

Voeg gerust zelf ook mensen toe!

Nog geen lid van de online community? Meld je dan hier aan.

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Volg ons dan op  Facebook , Twitter en LinkedIn