Wereldschoolvlogster Suus: unboxing video lesmateriaal voor nieuw schooljaar

Het is weer tijd voor een nieuwe unboxing video van Suus!

Ze is weer terug en vertelt jullie graag welke vakken ze dit jaar gaat volgen. Ze vertelt haar bevindingen over de les- en werkboeken. De nieuwe vlog en nog meer andere vlogs van Suus kunnen jullie bekijken op ons YouTube-kanaal. Wil je geen enkele vlog van Suus missen? Abonneer dan snel om op de hoogte te blijven van alle nieuwe video’s!

Video bekijken

Bekijk hieronder de nieuwe unboxing video van Suus. Vergeet niet te abonneren, liken en een reactie te plaatsen!

Wie is Suus?

Suus is onze Wereldschoolvlogster en doet momenteel 3 havo in het voortgezet onderwijs via de Wereldschool. Ze woont samen met haar ouders in Italië. Suus heeft meerdere video’s gemaakt waarin ze onder andere vertelt over de scholen in Italie, maar ook  bijvoorbeeld over hoe ze haar lesrooster inplant.

Meer informatie over afstandsonderwijs?

De Wereldschool biedt Nederlands onderwijs in het buitenland aan voor kinderen vanaf 2 jaar tot aan het staatsexamen. Wil je graag meer informatie en advies ontvangen over het afstandsonderwijs? Kom dan snel met ons in contact. Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.