Vragen over onderwijs in het buitenland?

Kom naar de gratis voorlichtingsbijeenkomst van de Wereldschool

voorlichtingsbijeenkomst Nederlands onderwijs buitenland Wereldschool

Heb je emigratieplannen? Word je uitgezonden door je bedrijf? Wil je een (wereld)reis maken? Heb je kinderen? Kom dan naar de gratis voorlichtingsbijeenkomst van de Wereldschool!

Datum voorlichtingen

Eén keer per maand organiseert de Wereldschool een gratis voorlichtingsbijeenkomst. Tijdens deze dag zullen wij je uitgebreid informeren over de diensten en mogelijkheden van de Wereldschool, de leerplicht, onderwijs in het buitenland, (sociaal emotionele) voorbereiding voor je kinderen, taalcursussen en tips bij emigratie.

Persoonlijk advies onderwijsadviseurs

Wil je inzoomen op jouw situatie? Dan is dat natuurlijk mogelijk. Wij staan deze dag paraat om al je vragen te beantwoorden. Tevens krijg je de gelegenheid een kijkje te nemen in al onze lesmaterialen.  Als bonus hebben wij voor de bezoekers van de voorlichtingsbijeenkomst een leuke aanbieding!

Gratis aanmelden voorlichtingsbijeenkomst afstandsonderwijs

Wil je graag bij één van onze voorlichtingsdagen aanwezig zijn? Schrijf je dan snel in wat vol = vol! Klik op de link onderstaand.

Aanmelden voorlichtingsbijeenkomst

Kinderen meenemen

Geen oppas? Dan neem je je kinderen toch gewoon mee. In de kidscorner zullen zij zich niet vervelen!

Je krijgt de gelegenheid alle materialen van de Wereldschool in te zien