Succesvolle webinars motiveren

Op 26 april en 24 mei hebben onderwijskundige Iris Bonhof en docent Marjolein Berkhout een webinar verzorgd. Tijdens de webinars stond het thema ‘Van moetivatie naar motivatie’ centraal.

Motiveren van jonge kinderen en pubers

In het eerste webinar gingen zij in op het motiveren van jonge kinderen. Daarna volgde een tweede webinar die zich richtte op pubers. Tijdens het webinar is in gegaan op theorie. Daarnaast zijn er met name ook praktische tips aan de ouder gegeven om mee aan de slag te gaan. De webinars waren interactief, ouders konden het webinar live volgen en bijvoorbeeld live vragen stellen.

Heb je het webinar over motiveren gemist?

Heb je de webinars gemist en wil je ze alsnog graag beluisteren? Dit kan via de volgende linkjes:

Webinar voor jonge kinderen

Webinar voor pubers

Vragen naar aanleiding van de webinar? Neem gerust contact met ons op door het contactformulier in te vullen.