Onze examenleerlingen 2022-2023

Afbeelding examens 2022-2023

Examenleerling 2022-2023

Ook dit jaar hebben 22 Wereldschoolleerlingen hun examens afgelegd. 12 Leerlingen hebben vwo-examen gedaan, 7 havo-examen en 3 vmbo-examen. Zij volgden hun lessen met een volledig vakkenpakket, een aantal vakken of alleen Nederlands.

Leerling met diploma

De geslaagde leerlingen

9 geslaagden hebben hun certificaat voor het vak Nederlands behaald.

13 leerlingen gingen op voor meerdere vakken of het volledige onderwijs. Drie leerlingen hebben hun diploma behaald. De andere leerlingen zijn geslaagd voor de vakken waar ze examen in hebben afgelegd. Zij hebben hiervoor hun certificaten ontvangen. Deze leerlingen vervolgen het traject bij de Wereldschool of gaan terug naar Nederland.

We zijn weer supertrots op onze eindexamenkandidaten. De examencoördinator heeft de meeste leerlingen tijdens hun schriftelijk en/of mondeling examen kunnen ontmoeten op één van de locaties in Nederland om hen een hart onder de riem te steken en na afloop te feliciteren. Een bijzondere ontmoeting om leerlingen na één of meerdere jaren voor het eerst in het echt te ontmoeten.

Nogmaals van harte gefeliciteerd namens de Wereldschool!