Online informatiebijeenkomsten in 2024

Dit komt aan bod:

Wij vertellen je alles over de onderwijsmogelijkheden op afstand

Elke maand organiseren wij een online informatiebijeenkomst voor geïnteresseerde ouders met vertrekplannen. Gaan jullie naar het buitenland voor werk? Of de wereld rond reizen? Tijdens deze bijeenkomst vertellen wij je binnen een uur alles wat je moet weten over de onderwijsmogelijkheden op afstand. Ook geven we tips voor ouders die vertrekken of al in het buitenland wonen.

Welke onderwerpen komen aan bod?

Wanneer je als gezin met kind(eren) naar het buitenland vertrekt komt daar veel bij kijken. Denk bijvoorbeeld aan het uitzoeken van een school, het voorkomen van (taal)achterstanden, de emotionele voorbereiding en ga zo maar door.

Het is niet meer dan logisch dat je soms verstrikt raakt in de zee aan informatie die er op internet te vinden is. Wij bespreken tijdens de bijeenkomst onderstaande onderwerpen. Maar natuurlijk is er ook genoeg ruimte voor individuele vragen.

• Ervaringen van Wereldschool ouders
  • Moedertaal en tweetaligheid, hoe zit dat precies?
  • Verschillende leerprogramma’s van de Wereldschool (van peuters tot staatsexamens)
  • Onderwijstips en mogelijkheden van de Wereldschool
  • Een kijkje in de online leeromgeving

Agenda 2024

Er zijn nieuwe data bekend voor 2024. Geïnteresseerd? Klik dan hier voor meer informatie en meld je aan

Meld je aan!

Door je aan te melden voor een van de online bijeenkomsten maak je via je eigen smartphone, computer of tablet kennis met ons onderwijs.  Twijfel dus niet, informatie aanvragen is altijd vrijblijvend.

Wij zien jou graag terug bij een van de online informatiebijeenkomsten.