Lespakket van de Wereldschool uitpakken met de Familie Kooijman

Zoals jullie weten, volgen Sofie, Roos en Jord Kooijman Nederlands onderwijs op afstand via de Wereldschool. Ze hebben hun boekenpakket ontvangen en in dit filmpje pakken de Wereldschoolleerlingen samen met hun ouders de lespakketten uit.

Check het filmpje op ons YouTube-kanaal!

In welk schooljaar zitten zij?

De drie kinderen zitten in verschillende klassen in het voortgezet onderwijs.  Sofie is pas begonnen aan de derde klas havo, Roos zit op twee havo/vwo, Jord zit in de eerste klas havo/vwo.

Ook Nederlands onderwijs volgen tijdens een (wereld)reis?

Ga je binnenkort emigreren naar het buitenland, op een lange reis of werken in het buitenland? En wil je jouw kinderen Nederlands onderwijs op afstand laten volgen? De Wereldschool biedt verschillende lespakketten in het basis- en voortgezet onderwijs aan. Voor meer informatie neem dan contact met ons op. Of meld je alvast aan via ons aanmeldformulier.

Meer weten van de familie Kooijman? Je kunt ze volgen via hun website.