Online lessen Nederlands zijn verbeterd

Met trots kunnen we aangeven dat er van onze online lessen Nederlands een update is verschenen.
De Wereldschool maakt al langer gebruik van het vak Nederlands Online, maar ook dat blijven we verbeteren en aanvullen.

Hier een overzichtje van vernieuwingen in de laatste update:
–    Voor het voortgezet onderwijs zijn de klassen 1 t/m 3 havo en vwo voorzien van veel extra filmpjes en digitale toetsen. De docent kan deze toets in de Elektronische Leeromgeving monitoren.
–    Klas 4 en 5 havo staan ook klaar in de ELO, met instructiefilmpjes en digitale toetsen.
–    Groep 5 en 6 van het basisonderwijs staan klaar in de nieuwe versie. Ingesproken dictees, oefeningen op de computer en alle instructies worden met behulp van filmpjes gegeven. De leerling kan voor een groot deel zelfstandig de lessen volgen.

Een update voor bovenbouw vwo en groep 7 en 8 staat binnenkort op de planning, evenals een nieuw pakket voor groep 1 t/m 3.

Kies dus nu voor Nederlands Online bij de Wereldschool. Vraag onze adviseur naar de mogelijkheden.