Maak kennis met familie Middelveld

familie middelveld reizen

Maarten, Nancy, Nick en Leah (familie Middelveld), ook bekend van Huisje Boompje Feestje,  zijn sinds eind augustus voor 8 maanden op reis. Ze vertrokken naar Zimbabwe voor diverse leuke lokale projecten en hun kinderen volgen afstandsonderwijs bij de Wereldschool.

Hun avonturen volgen

Sinds deze maand zijn ze met de Wereldschool lessen begonnen en hebben ze inmiddels kennisgemaakt met de docent. Voor 8 maanden lang kun je via ons YouTube kanaal en hun eigen kanaal Huisje Boompje Feestje hun avonturen volgen. Naast de leuke video’s kun je hun ook volgen op Instagram en Facebook.

Video’s familie Middelveld

Bekijk hieronder de vlogs van familie Middelveld op ons YouTube kanaal:

Vergeet niet om de video’s te liken en te abonneren op ons YouTube kanaal!

Lespakketten Nick en Leah

Nick volgt dit schooljaar Nederlands, Schrijven en rekenen in groep 3. Leah volgt Nederlands voor groep 1.

Meer weten over het afstandsonderwijs tijdens een (wereld)reis?

Ga je net als familie Middelveld op reis en wil je meer weten welke lespakketten voor je kind geschikt zijn? De Wereldschool biedt verschillende lespakketten in het basis– en voortgezet onderwijs aan. Voor vrijblijvend advies of meer informatie, meld je dan aan voor een gratis adviesgesprek middels ons aanmeldformulier.